loading...

بخون و یاد بگیر

روند و نحوه انجام وبلاگ نویسی نسبت به چند سال گذشته بسیار متفاوت شده است به صورتی که حتی هدف از وبلاگ نویسی و موضوعات و گسترهی وبلاگ نویسی نیز تحت تاثیر قرار گر

بازدید : 160
سه شنبه 22 مهر 1399 زمان : 10:42

وبلاگ نویسی به نوشتن، عکاسی و سایر رسانه هایی گفته می شود که خود به صورت آنلاین منتشر می شوند. وبلاگ نویسی به عنوان فرصتی برای افراد برای نوشتن مطالبی به سبک خاطرات آغاز شد ، اما از آن زمان در وب سایت های بسیاری از مشاغل گنجانده شده است. از ویژگی های برجسته وبلاگ نویسی می توان به روزرسانی های مکرر ، زبان غیررسمی و فرصت درگیری و شروع مکالمه برای خوانندگان اشاره کرد.


در اینجا مروری داریم در مورد اینکه وبلاگ چیست ، چرا محبوب است و نکاتی برای راه اندازی وبلاگ خودتان.

وبلاگ نویسی زیبا


وبلاگ نویسی چیست؟
کلمه وبلاگ در واقع شکل کوتاه شده ای از نام اصلی آن ، "وبلاگ" است. این وبلاگ ها به کاربران اولیه اینترنت این امکان را می داد تا جزئیات روز خود را در مطالب سبک روزانه "ثبت" کنند. وبلاگ ها اغلب به خوانندگان اجازه می دهند تا نظر دهند ، بنابراین با متداول شدن آنها ، جوامع در اطراف وبلاگ های معروف شکل گرفتند.


محتوای وبلاگ ها به میزان قابل توجهی متفاوت است. به عنوان مثال ، وبلاگ های مسافرتی ممکن است تصاویر بسیاری با چند نوشته نوشته شده داشته باشند ، در حالی که وبلاگ های سیاسی ممکن است با اخبار روز متناسب باشند. محبوبیت یوتیوب و سایت های مشابه باعث ایجاد وبلاگ نویسی یا "وبلاگ نویسی" نیز شد.

مانند بسیاری از نوآوری های مبتنی بر اینترنت ، بسیاری از کارآفرینان توانایی بازاریابی را در داشتن یک وبلاگ دیدند ، و پذیرش وبلاگ نویسی در میان جامعه کسب و کار به افزایش محبوبیت رسانه کمک کرد. نه تنها می توان از وبلاگ برای بازاریابی یک تجارت استفاده کرد ، بلکه می تواند به تنهایی به یک تجارت خانگی تبدیل شود.

چگونه وبلاگ نویسی انجام دهیم

وبلاگ نویسی چگونه کار می کند
وبلاگ نویسی به سادگی به دست آوردن یک وب سایت و انتشار محتوای اصلی در آن است. وبلاگ نویسان اهل فن می توانند یک نام دامنه خریداری کنند و خود وب سایت بسازند. کسانی که دانش HTML کمتری دارند می توانند در سایت هایی مانند وردپرس حساب کاربری ایجاد کنند که روند طراحی و انتشار وب را ساده می کنند.

وبلاگ ها معمولاً وب سایت های ساده ای هستند. قطعات قدیمی ممکن است در بخشهای جداگانه ای از سایت بایگانی شوند ، و ممکن است یک صفحه جداگانه با اطلاعات تماس یا یک بیوگرافی وجود داشته باشد ، اما وبلاگ خود معمولاً فقط یک صفحه است که می توان از طریق آن پیمایش کرد - شبیه به خبرخوان در رسانه های اجتماعی سایتهایی مانند فیس بوک. همانند خبر فیس بوک ، وبلاگ جدیدترین مطالب را در بالای صفحه نمایش می دهد.
همه پست های یک وبلاگ معمولاً توسط یک نویسنده ایجاد می شود. با این حال ، هنگامی که یک شرکت یا سازمان وبلاگ را نگهداری می کند ، ممکن است هزینه محتوای وبلاگ را بپردازد - یا با استخدام تیمی از نویسندگان یا خرید محتوای ارسال.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد وبلاگ نویسی ، ارتباط متقابل است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که یک وبلاگ نویس در پست وبلاگ خود به وبلاگ شخص دیگری پیوند دهد. به عنوان مثال ، اگر یک معلم موسیقی وبلاگ خود را حفظ کند ، و آنها یک پست وبلاگ در مورد نحوه تشکیل آکورد بنویسند ، ممکن است به وبلاگ یک نوازنده پیوند دهند تا نمونه ای از آکورد را در عمل نشان دهند. یک وبلاگ نویس سیاسی ممکن است به وبلاگ سیاست دیگری پیوند دهد و سپس درباره موافقت یا مخالفت آنها با یک پست در آن وبلاگ بحث کند. بهم پیوند دادن ، همراه با بخش نظر ، باعث ایجاد حس جامعه می شود که وبلاگ ها را منحصر به فرد می کند.

وبلاگ نویسی در مقابل وب سایت های سنتی

به روز شده اغلب به طور عمده محتوای همیشه سبز
امکان برقراری ارتباط یک طرفه با مشارکت خواننده را فراهم می کند
برخی از افراد نسبت به آنچه بلاگ در مورد یک وب سایت تشکیل می شود گیج می شوند. بخشی از سردرگمی ناشی از این واقعیت است که بسیاری از مشاغل معمولاً با افزودن بخش وبلاگ به وب سایت شرکت از هر دو استفاده می کنند. با این حال ، دو ویژگی یک وبلاگ وجود دارد که آن را از یک وب سایت سنتی جدا می کند.

وبلاگ نویسی و وبسایت نویسی

اول ، وبلاگها مرتباً به روز می شوند. خواه یک وبلاگ مادری باشد که در آن یک زن ماجراهای مربوط به والدین را به اشتراک بگذارد ، وبلاگ غذایی که دستور العمل های جدید را به اشتراک بگذارد یا کسب و کاری که خدمات جدید خود را به روز کند ، وبلاگ ها چندین بار در هفته محتوای جدیدی اضافه می کنند. ممکن است وب سایت ها گاهاً اطلاعات جدیدی داشته باشند ، اما در بیشتر موارد ، آنها اطلاعات ساکن ارائه می دهند که بندرت تغییر می کنند.

در مرحله دوم ، وبلاگ ها امکان تعامل خوانندگان را فراهم می کنند. وبلاگ ها و حساب های شبکه های اجتماعی معمولاً دست به دست هم می دهند زیرا هدف مشابهی از ارتباط مخاطب با یکدیگر و سازنده محتوا را دارند. برخی از وب سایت ها ممکن است دارای ویژگی هایی باشند که امکان مکالمه را فراهم می کنند ، اما به طور کلی ، وبلاگ امکان مکالمه و تعامل بیشتر از یک وب سایت سنتی را فراهم می کند.

انواع وبلاگ نویسی

1. خاص نویسی

این بدان معناست که: اگر امروز وبلاگی را شروع می کنید ، رقابت زیادی وجود دارد.

خوشبختانه راهی برای برجسته شدن و جذب خوانندگان به وبلاگ شما وجود دارد:

برو طاقچه

معنی آن چیست؟

این به معنای تمرکز روی یک موضوع کاملا خاص و تبدیل شدن به متخصص اصلی آن موضوع است.

به عنوان مثال ، اگر در حال راه اندازی یک وبلاگ سفر هستید ، ممکن است فقط بر سفر تمرکز کنید. اگر در حال راه اندازی یک وبلاگ کسب و کار هستید ، شاید راه اصلی برای شروع یک مشاغل مستقر در خانه برای والدین تنگ شده باشد.

بعداً ، وقتی وبلاگ شما مورد توجه قرار گرفت ، می توانید عناوین گسترده تری را انشعاب دهید و پوشش دهید.

این همان کاری است که ما در Ahrefs انجام دادیم. ما با تمرکز بر سئو و تلاش برای انجام آن بهتر از بقیه شروع به کار کردیم. این کمک کرد جهش رشد اولیه ما شروع شود.

<<<دیگر پست های وبلاگ بخون یاد بگیر را مشاهده فرمایید>>>

فقط در سال 2018 بود که ما شروع به پوشش موضوعات گسترده تری مانند ایده های بازاریابی و تبلیغات پادکست کردیم.

فقط ما نیستیم بسیاری از وبلاگ نویسان برتر از همین راه شروع کردند.

وبلاگ مارک مانسون در اصل در مورد مردانگی و دوست یابی بود. رامیت ستی ، بنیانگذار من به شما یاد می دهم که ثروتمند شوید ، وبلاگ خود را با نوشتن در مورد تقاطع روانشناسی و مالی شخصی شروع کرد.

درس کاملاً واضح است: اگر می خواهید جذب شوید ، جای خود را حفظ کنید.

از انواع وبلاگ نویسی

2. درباره موضوعاتی که افراد در جستجوی آنها هستند بنویسید
55٪ از کل بازدید وب سایت از جستجوی ارگانیک ناشی می شود. این بدان معناست که: برای اینکه وبلاگ شما به خوبی انجام شود ، باید در مورد موضوعاتی که افراد در جستجوی آنها هستند بنویسید.

سوال این است: چگونه چنین موضوعاتی را پیدا می کنید؟

پاسخ: برای تولید ایده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک کلمه کلیدی در AnswerThePublic - ابزاری رایگان - وارد کنید و به شما س questionsالات مرتبطی را که افراد در Google تایپ می کنند نشان می دهد.

تصویر 0 64 جایگذاری شده

بسیاری از ابزارهای کلمات کلیدی رایگان وجود دارد ، بنابراین انتخاب کنید.

متأسفانه ، گرچه این ابزارها برای ایده ها عالی هستند ، اما بیشتر آنها معیارهای کلمات کلیدی مانند حجم جستجوی ماهانه را نشان نمی دهند. این یک مشکل است به هر حال ، نوشتن در مورد چیزی دیگر فایده ای ندارد اگر کسی به دنبال آن باشد.

راه حل؟ از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی حرفه ای مانند Ahrefs 'Keywords Explorer استفاده کنید ، جایی که ایده های بزرگتری به علاوه معیارهای مهم کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد.

3. مباحث بهترین عملکرد رقبا را برطرف کنید
آیا اگر می توانستید ببینید کدام یک از مقالات رقبای شما بیشترین بازدید را دارد بنابراین می توانید موفقیت آنها را تکرار کنید ، فوق العاده نخواهد بود؟

تو می توانی.

بسیاری از وبلاگ ها مقالات بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند ، مانند این:

Beardsman شهری وبلاگ Beardbrand

از اینجا ، با مشاهده URL و عنوان آنها ، به راحتی می توان فهمید که کدام کلمات کلیدی را رتبه بندی می کنند.

به عنوان مثال ، وقتی روی مقاله کلیک می کنم - راهنمای نهایی محصولات موی مردانه - می توان حدس زد که Beardbrand هدف "محصولات موی مردانه" یا "محصولات مو" را هدف قرار داده است.

راهنمای نهایی محصولات موی مردانه هر نوع توضیح دهنده ریش مو

اما این یک فرایند داده محور نیست. ما نمی دانیم که Beardbrand چگونه این پست های "محبوب" را انتخاب کرده است و نمی توانیم تشخیص دهیم که آیا آنها باعث ایجاد ترافیک می شوند.

بنابراین یک راه بهتر این است که دامنه رقیب خود را در Ahrefs ’Site Explorer جای گذاری کنید ، سپس به گزارش" Top Pages "بروید تا ببینید کدام مقاله بیشترین بازدید ارگانیک جستجو را برای آنها ارسال می کند.

صفحاتی که بیشترین بازدید ارگانیک را برای beardbrand com دارد

به عنوان مثال ، می توانیم ببینیم که مقاله Beardbrand درباره سبک ریش ماهانه تخمین زده می شود 8717 بازدید ارگانیک داشته باشد. و از بین 3،260 کلمه کلیدی که رتبه بندی آنهاست ، "سبک های ریش" بیشترین بازدید را برای آنها ایجاد می کند.

این یک روش عالی برای یافتن موضوعات خوب برای نوشتن است.

4. مراقب قصد جستجو باشید
گوگل قصد دارد مرتبط ترین نتایج را برای eries الاتشان به کاربران خود ارائه دهد. این بدان معناست که: اگر می خواهید در Google رتبه بالایی داشته باشید و از ترافیکی غیرفعال و ارگانیک برخوردار شوید ، باید مهمترین نتیجه برای پرس و جو باشید.

ترجمه: شما باید محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجو همسو باشد.

چگونه هدف جستجو را فهمیدید؟

خوشبختانه ، از آنجا که Google برای نشان دادن مرتبط ترین نتایج کار می کند ، می توانید از این به نفع خود استفاده کنید. کافیست نگاهی به 10 نتیجه برتر برای موضوع انتخابی خود بیندازید و ببینید چه نوع صفحاتی در حال حاضر در حال رتبه بندی هستند.

به عنوان مثال ، در اینجا نتایج برتر "قهوه ساز" آورده شده است.

قهوه ساز جستجوی گوگل

به نظر می رسد اکثر صفحات دارای رتبه برتر صفحات دسته بندی هستند که انواع مختلفی از دستگاه های قهوه را به فروش می رسانند. در این حالت ، مهم نیست که محتوای شما چقدر عالی باشد ، شما با یک پست وبلاگ رتبه بندی سخت خواهید داشت.

این را با "قهوه پرس فرانسه" مقایسه کنید.

جستجوی گوگل قهوه مطبوعاتی فرانسه

می بینید که بیشتر صفحات با بالاترین رتبه مقالات نحوه تهیه قهوه پرس فرانسه هستند.

برای رتبه بندی برای این کلمه کلیدی ، شما احتمالاً باید چیزی مشابه آن را ایجاد کنید - به عنوان مثال ، یک راهنمای "چگونه".

در راهنمای مبتدیان ما در اینجا درباره هدف جستجو بیشتر بیاموزید.

5- محتوایی ایجاد کنید که ارزش ارجاع داشته باشد
چهار سال پیش ، تیم ، مدیر ارشد بازاریابی ما ، مقاله ای حماسی ، 5000 کلمه ای در مورد نوشتن استراتژیک نوشت. سپس به سراغ رند فیس رفت

وبلاگ بخون یاد بگیر

وبلاگ نویسی به نوشتن، عکاسی و سایر رسانه هایی گفته می شود که خود به صورت آنلاین منتشر می شوند. وبلاگ نویسی به عنوان فرصتی برای افراد برای نوشتن مطالبی به سبک خاطرات آغاز شد ، اما از آن زمان در وب سایت های بسیاری از مشاغل گنجانده شده است. از ویژگی های برجسته وبلاگ نویسی می توان به روزرسانی های مکرر ، زبان غیررسمی و فرصت درگیری و شروع مکالمه برای خوانندگان اشاره کرد.


در اینجا مروری داریم در مورد اینکه وبلاگ چیست ، چرا محبوب است و نکاتی برای راه اندازی وبلاگ خودتان.

وبلاگ نویسی زیبا


وبلاگ نویسی چیست؟
کلمه وبلاگ در واقع شکل کوتاه شده ای از نام اصلی آن ، "وبلاگ" است. این وبلاگ ها به کاربران اولیه اینترنت این امکان را می داد تا جزئیات روز خود را در مطالب سبک روزانه "ثبت" کنند. وبلاگ ها اغلب به خوانندگان اجازه می دهند تا نظر دهند ، بنابراین با متداول شدن آنها ، جوامع در اطراف وبلاگ های معروف شکل گرفتند.


محتوای وبلاگ ها به میزان قابل توجهی متفاوت است. به عنوان مثال ، وبلاگ های مسافرتی ممکن است تصاویر بسیاری با چند نوشته نوشته شده داشته باشند ، در حالی که وبلاگ های سیاسی ممکن است با اخبار روز متناسب باشند. محبوبیت یوتیوب و سایت های مشابه باعث ایجاد وبلاگ نویسی یا "وبلاگ نویسی" نیز شد.

مانند بسیاری از نوآوری های مبتنی بر اینترنت ، بسیاری از کارآفرینان توانایی بازاریابی را در داشتن یک وبلاگ دیدند ، و پذیرش وبلاگ نویسی در میان جامعه کسب و کار به افزایش محبوبیت رسانه کمک کرد. نه تنها می توان از وبلاگ برای بازاریابی یک تجارت استفاده کرد ، بلکه می تواند به تنهایی به یک تجارت خانگی تبدیل شود.

چگونه وبلاگ نویسی انجام دهیم

وبلاگ نویسی چگونه کار می کند
وبلاگ نویسی به سادگی به دست آوردن یک وب سایت و انتشار محتوای اصلی در آن است. وبلاگ نویسان اهل فن می توانند یک نام دامنه خریداری کنند و خود وب سایت بسازند. کسانی که دانش HTML کمتری دارند می توانند در سایت هایی مانند وردپرس حساب کاربری ایجاد کنند که روند طراحی و انتشار وب را ساده می کنند.

وبلاگ ها معمولاً وب سایت های ساده ای هستند. قطعات قدیمی ممکن است در بخشهای جداگانه ای از سایت بایگانی شوند ، و ممکن است یک صفحه جداگانه با اطلاعات تماس یا یک بیوگرافی وجود داشته باشد ، اما وبلاگ خود معمولاً فقط یک صفحه است که می توان از طریق آن پیمایش کرد - شبیه به خبرخوان در رسانه های اجتماعی سایتهایی مانند فیس بوک. همانند خبر فیس بوک ، وبلاگ جدیدترین مطالب را در بالای صفحه نمایش می دهد.
همه پست های یک وبلاگ معمولاً توسط یک نویسنده ایجاد می شود. با این حال ، هنگامی که یک شرکت یا سازمان وبلاگ را نگهداری می کند ، ممکن است هزینه محتوای وبلاگ را بپردازد - یا با استخدام تیمی از نویسندگان یا خرید محتوای ارسال.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد وبلاگ نویسی ، ارتباط متقابل است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که یک وبلاگ نویس در پست وبلاگ خود به وبلاگ شخص دیگری پیوند دهد. به عنوان مثال ، اگر یک معلم موسیقی وبلاگ خود را حفظ کند ، و آنها یک پست وبلاگ در مورد نحوه تشکیل آکورد بنویسند ، ممکن است به وبلاگ یک نوازنده پیوند دهند تا نمونه ای از آکورد را در عمل نشان دهند. یک وبلاگ نویس سیاسی ممکن است به وبلاگ سیاست دیگری پیوند دهد و سپس درباره موافقت یا مخالفت آنها با یک پست در آن وبلاگ بحث کند. بهم پیوند دادن ، همراه با بخش نظر ، باعث ایجاد حس جامعه می شود که وبلاگ ها را منحصر به فرد می کند.

وبلاگ نویسی در مقابل وب سایت های سنتی

به روز شده اغلب به طور عمده محتوای همیشه سبز
امکان برقراری ارتباط یک طرفه با مشارکت خواننده را فراهم می کند
برخی از افراد نسبت به آنچه بلاگ در مورد یک وب سایت تشکیل می شود گیج می شوند. بخشی از سردرگمی ناشی از این واقعیت است که بسیاری از مشاغل معمولاً با افزودن بخش وبلاگ به وب سایت شرکت از هر دو استفاده می کنند. با این حال ، دو ویژگی یک وبلاگ وجود دارد که آن را از یک وب سایت سنتی جدا می کند.

وبلاگ نویسی و وبسایت نویسی

اول ، وبلاگها مرتباً به روز می شوند. خواه یک وبلاگ مادری باشد که در آن یک زن ماجراهای مربوط به والدین را به اشتراک بگذارد ، وبلاگ غذایی که دستور العمل های جدید را به اشتراک بگذارد یا کسب و کاری که خدمات جدید خود را به روز کند ، وبلاگ ها چندین بار در هفته محتوای جدیدی اضافه می کنند. ممکن است وب سایت ها گاهاً اطلاعات جدیدی داشته باشند ، اما در بیشتر موارد ، آنها اطلاعات ساکن ارائه می دهند که بندرت تغییر می کنند.

در مرحله دوم ، وبلاگ ها امکان تعامل خوانندگان را فراهم می کنند. وبلاگ ها و حساب های شبکه های اجتماعی معمولاً دست به دست هم می دهند زیرا هدف مشابهی از ارتباط مخاطب با یکدیگر و سازنده محتوا را دارند. برخی از وب سایت ها ممکن است دارای ویژگی هایی باشند که امکان مکالمه را فراهم می کنند ، اما به طور کلی ، وبلاگ امکان مکالمه و تعامل بیشتر از یک وب سایت سنتی را فراهم می کند.

انواع وبلاگ نویسی

1. خاص نویسی

این بدان معناست که: اگر امروز وبلاگی را شروع می کنید ، رقابت زیادی وجود دارد.

خوشبختانه راهی برای برجسته شدن و جذب خوانندگان به وبلاگ شما وجود دارد:

برو طاقچه

معنی آن چیست؟

این به معنای تمرکز روی یک موضوع کاملا خاص و تبدیل شدن به متخصص اصلی آن موضوع است.

به عنوان مثال ، اگر در حال راه اندازی یک وبلاگ سفر هستید ، ممکن است فقط بر سفر تمرکز کنید. اگر در حال راه اندازی یک وبلاگ کسب و کار هستید ، شاید راه اصلی برای شروع یک مشاغل مستقر در خانه برای والدین تنگ شده باشد.

بعداً ، وقتی وبلاگ شما مورد توجه قرار گرفت ، می توانید عناوین گسترده تری را انشعاب دهید و پوشش دهید.

این همان کاری است که ما در Ahrefs انجام دادیم. ما با تمرکز بر سئو و تلاش برای انجام آن بهتر از بقیه شروع به کار کردیم. این کمک کرد جهش رشد اولیه ما شروع شود.

<<<دیگر پست های وبلاگ بخون یاد بگیر را مشاهده فرمایید>>>

فقط در سال 2018 بود که ما شروع به پوشش موضوعات گسترده تری مانند ایده های بازاریابی و تبلیغات پادکست کردیم.

فقط ما نیستیم بسیاری از وبلاگ نویسان برتر از همین راه شروع کردند.

وبلاگ مارک مانسون در اصل در مورد مردانگی و دوست یابی بود. رامیت ستی ، بنیانگذار من به شما یاد می دهم که ثروتمند شوید ، وبلاگ خود را با نوشتن در مورد تقاطع روانشناسی و مالی شخصی شروع کرد.

درس کاملاً واضح است: اگر می خواهید جذب شوید ، جای خود را حفظ کنید.

از انواع وبلاگ نویسی

2. درباره موضوعاتی که افراد در جستجوی آنها هستند بنویسید
55٪ از کل بازدید وب سایت از جستجوی ارگانیک ناشی می شود. این بدان معناست که: برای اینکه وبلاگ شما به خوبی انجام شود ، باید در مورد موضوعاتی که افراد در جستجوی آنها هستند بنویسید.

سوال این است: چگونه چنین موضوعاتی را پیدا می کنید؟

پاسخ: برای تولید ایده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک کلمه کلیدی در AnswerThePublic - ابزاری رایگان - وارد کنید و به شما س questionsالات مرتبطی را که افراد در Google تایپ می کنند نشان می دهد.

تصویر 0 64 جایگذاری شده

بسیاری از ابزارهای کلمات کلیدی رایگان وجود دارد ، بنابراین انتخاب کنید.

متأسفانه ، گرچه این ابزارها برای ایده ها عالی هستند ، اما بیشتر آنها معیارهای کلمات کلیدی مانند حجم جستجوی ماهانه را نشان نمی دهند. این یک مشکل است به هر حال ، نوشتن در مورد چیزی دیگر فایده ای ندارد اگر کسی به دنبال آن باشد.

راه حل؟ از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی حرفه ای مانند Ahrefs 'Keywords Explorer استفاده کنید ، جایی که ایده های بزرگتری به علاوه معیارهای مهم کلمات کلیدی را مشاهده خواهید کرد.

3. مباحث بهترین عملکرد رقبا را برطرف کنید
آیا اگر می توانستید ببینید کدام یک از مقالات رقبای شما بیشترین بازدید را دارد بنابراین می توانید موفقیت آنها را تکرار کنید ، فوق العاده نخواهد بود؟

تو می توانی.

بسیاری از وبلاگ ها مقالات بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند ، مانند این:

Beardsman شهری وبلاگ Beardbrand

از اینجا ، با مشاهده URL و عنوان آنها ، به راحتی می توان فهمید که کدام کلمات کلیدی را رتبه بندی می کنند.

به عنوان مثال ، وقتی روی مقاله کلیک می کنم - راهنمای نهایی محصولات موی مردانه - می توان حدس زد که Beardbrand هدف "محصولات موی مردانه" یا "محصولات مو" را هدف قرار داده است.

راهنمای نهایی محصولات موی مردانه هر نوع توضیح دهنده ریش مو

اما این یک فرایند داده محور نیست. ما نمی دانیم که Beardbrand چگونه این پست های "محبوب" را انتخاب کرده است و نمی توانیم تشخیص دهیم که آیا آنها باعث ایجاد ترافیک می شوند.

بنابراین یک راه بهتر این است که دامنه رقیب خود را در Ahrefs ’Site Explorer جای گذاری کنید ، سپس به گزارش" Top Pages "بروید تا ببینید کدام مقاله بیشترین بازدید ارگانیک جستجو را برای آنها ارسال می کند.

صفحاتی که بیشترین بازدید ارگانیک را برای beardbrand com دارد

به عنوان مثال ، می توانیم ببینیم که مقاله Beardbrand درباره سبک ریش ماهانه تخمین زده می شود 8717 بازدید ارگانیک داشته باشد. و از بین 3،260 کلمه کلیدی که رتبه بندی آنهاست ، "سبک های ریش" بیشترین بازدید را برای آنها ایجاد می کند.

این یک روش عالی برای یافتن موضوعات خوب برای نوشتن است.

4. مراقب قصد جستجو باشید
گوگل قصد دارد مرتبط ترین نتایج را برای eries الاتشان به کاربران خود ارائه دهد. این بدان معناست که: اگر می خواهید در Google رتبه بالایی داشته باشید و از ترافیکی غیرفعال و ارگانیک برخوردار شوید ، باید مهمترین نتیجه برای پرس و جو باشید.

ترجمه: شما باید محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجو همسو باشد.

چگونه هدف جستجو را فهمیدید؟

خوشبختانه ، از آنجا که Google برای نشان دادن مرتبط ترین نتایج کار می کند ، می توانید از این به نفع خود استفاده کنید. کافیست نگاهی به 10 نتیجه برتر برای موضوع انتخابی خود بیندازید و ببینید چه نوع صفحاتی در حال حاضر در حال رتبه بندی هستند.

به عنوان مثال ، در اینجا نتایج برتر "قهوه ساز" آورده شده است.

قهوه ساز جستجوی گوگل

به نظر می رسد اکثر صفحات دارای رتبه برتر صفحات دسته بندی هستند که انواع مختلفی از دستگاه های قهوه را به فروش می رسانند. در این حالت ، مهم نیست که محتوای شما چقدر عالی باشد ، شما با یک پست وبلاگ رتبه بندی سخت خواهید داشت.

این را با "قهوه پرس فرانسه" مقایسه کنید.

جستجوی گوگل قهوه مطبوعاتی فرانسه

می بینید که بیشتر صفحات با بالاترین رتبه مقالات نحوه تهیه قهوه پرس فرانسه هستند.

برای رتبه بندی برای این کلمه کلیدی ، شما احتمالاً باید چیزی مشابه آن را ایجاد کنید - به عنوان مثال ، یک راهنمای "چگونه".

در راهنمای مبتدیان ما در اینجا درباره هدف جستجو بیشتر بیاموزید.

5- محتوایی ایجاد کنید که ارزش ارجاع داشته باشد
چهار سال پیش ، تیم ، مدیر ارشد بازاریابی ما ، مقاله ای حماسی ، 5000 کلمه ای در مورد نوشتن استراتژیک نوشت. سپس به سراغ رند فیس رفت

وبلاگ بخون یاد بگیر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 543
  • بازدید کلی : 9724
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی